Studiu de caz: Impactul campaniei SEO pentru magazinul online Pefoc.ro

 In Magazin online, Optimizare seo

O colaborare de succes, cu rezultate vizibile. Crestere de la 35,207 pana la 112,635 de vizite în doar 6 luni

Clientul nostru Pefoc.ro are un magazin complex care oferă o gama variată de produse pentru încălzirea casei: de la seminee pe lemne, la termoseminee, focare pentru șemineu, sobe pe lemne și multe altele

Colaborarea noastră a început acum un an de zile, atunci când clientul a dorit să aibă un site foarte bine optimizat, să ajungă în prima pagină în Google pe cuvinte cheie performanțe și implicit să-și crească vânzările.

În plus, împreună cu echipa de vânzări am realizat un plan privind integrarea serviciilor de SEO și cu celelalte canale de marketing, precum: campanii Adwords, concursuri pe Facebook, email marketing s.a.

Obiectivele noastre:

– să creștem magazinul online în top 10 în Google, pe multe cuvinte cheie performante;

– să creștem traficul pe site și implicit vânzările provenite de pe canalul Google organic;

– să creăm și să menținem o imagine foarte bună a firmei.

Provocarea

– magazinul online este foarte mare și complex, cu mii de produse, specializat pe o nișă de piață cu concurentă;

– cuvintele cheie au mii de căutări lunare și o concurență mare (branduri puternice).

Strategia

Cercetare cuvinte cheie performanțe și includerea acestora în strategia SEO pe site;

Realizarea unui audit seo și propunerea îmbunătățirilor privind strutura și accesibilitate;

Propuneri pentru schimbarea designului și îmbunătățirea experienței utilizatorului;

Optimizarea tuturor elementelor specifice magazinelor online (poziționare elemente de design, creare pagini cu informații utile pentru utilizatori; prezentare produse; rezolvare erori s.a.)

Creare meta tags într-un mod “natural”, ținând cont de atragere clienți; meta titluri și meta descrieri unice;

Implementare “canonical” pentru pagini duplicate și pentru listare pagini;

Crearea și optimizare conținut, atât pentru pagini principale, cât și pentru produse;

Creare texte unice, optimizare pe cuvinte cheie și inserarea acestora în surse de calitate cu Page Rank și Domeniu de autoritate mare;

Alte activități necesare pentru o creștere în Google.

Rezultate pe masură

După primele 6 luni, în care am muncit intensiv la optimizarea magazinului online Pefoc.ro, rezultatele au fost pe măsură:

– o creștere a traficului organic de peste 200%; de la 35,207 până la 112,635 de vizite în 6 luni, comparativ cu perioada precendentă;
– o creștere a numărului de utilizatori, de la 22,484 până la 71,160 în 6 luni.

Numeroase cuvinte cheie în prima pagină

– peste 80 de cuvinte cheie se află în prima poziție în motorul de cautare Google;

– peste 190 cuvinte cheie se află în prima pagină în Google.

Lista completă pentru cuvinte cheie o gășiti pe acest link CUVINTE CHEIE.

Concluzii

O campanie SEO foarte bine făcută aduce beneficii reale pentru un magazin online. Prin intermediul cuvintelor cheie performante, creștere exponențial numărul de potențiali clienți, ducând la o creștere a vânzărilor.

Cu o investiție moderată pentru o campanie SEO, magazinul online ajunge să fie găsit ușor pe motorul de căutare Google. Astfel devine cunoscut și apreciat de mulți oameni direct interesați de produsele și serviciile oferite.

Recent Posts

Start typing and press Enter to search