Social media

Crează relații cu clienții și construiște un brand puternic

O modalitate rapidă de a interacționa ușor cu clienții, de a ține o legătură strânsă cu aceștia, se face prin diferite canale de socializare: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest ș.a

În fiecare zi nu doar socializăm, ci creăm o comunitate de oameni pentru firme. De asemenea, când apar schimbări în platorme, suntem mereu cu un pas înainte și aplicăm strategii specifice de creștere.

Abordarea cea mai importantă este să știi cum, cu ce și când. Cum să faci socializezi cu clienții, cu ce să îi atragi și când să faci acest lucru.

Ce este optimizarea pe canalele sociale și cu ce te ajută în afacere?

SMO reprezintă acronimul de la Social Media Optimization și este procesul de optimizare a unui site web/magazin online ȋn rețelele sociale, precum: Facebook, Tweeter, Pinterest. Se face set-up și se optimizează toate elementele unei rețele de socializare (ex: fiecare secțiune, fiecare buton o să fie optimizat special pentru afacere). Se aplică tehnici de atragere, motivare și fidelizare a utilizatorilor, ȋn vederea creșterii traficului calificat și a șanselor de a realiza conversii.

Fiecare canal de socializare vă ajută să construiți relații cu persoane reale, să faceți conexiuni prin fotografii, videoclipuri și anunțuri, care duc la rezultate reale în afacere.

Optimizarea site-ului prin rețelele sociale duce și  la crearea, consolidarea unui brand. De exemplu, se  ȋncepe activitatea prin crearea unei pagini de afacere pe Facebook (platforma cu peste 500 de milioane de abonați activi) și se fac campanii de atragere a cât mai mulți oameni interesați de domeniul dvs.

Țineți cont că multe sțiri, informații sunt distribuite pe Facebook, pe Twitter, Google+ sau orice altă rețea socială mai mult sau mai puțin cunoscută, iar reclamele au devenit din ce ȋn ce mai accesate pe astfel de rețele.

Astfel puteți câștiga atenția oamenilor interesați de produsele și serviciile pe care le oferiți, prin targhetare corectă și aplicare campanii plătite pe Facebook, Instagram. Puteți crea imaginea brand-ului și încuraja oamenii să împărtășească opiniile despre brand pe diverse canale de socializare.

​Succesul în social media necesită mai multă atenție acordată utilizatorilor care folosesc diverse platforme de socializare. De exemplu, pe Facebook, postările se pot face într-un mod mai familiar, în schimb pe Linkedin postările se pot face într-un mod mai formal.​

Toate acțiunile făcute pe aceste canale îți aduc beneficii dacă sunt realizate într-un mod corect. În același timp îți pot dăuna dacă se fac greșit.

Cum se realizează creșterea pe canale sociale?

Creare strategie de marketing

Te ajutăm să îți construiești un brand, pe baza unei strategii bine puse la punct cu postări de calitate (conținut inovativ și diversificat, poze bine construite). Aplicăm postările în locul potrivit, la momentul potrivit, pentru fiecare canal de socializare în parte.

Pregătire și gestionare „crize de imagine”

Exemplu un consumator este nemulțumit și începe să se folosească de diverse rețele sociale pentru a-și exprima supărarea, afectând imaginea firmei. O criză de imagine se poate întâmpla în orice moment și platformele de social media nu se închid niciodată. Credem că pregătirea este esențială.

Abordarea noastră este ca partenerii să fie organizați, să aplice strategii și rezolvări rapide a eventualelor neînțelegeri.

Creare plan editorial 

O ”regulă de aur” este să rămâi consecvent și să postezi mereu nouțăți din domeniul tău. Beneficiezi de un plan editorial care cuprinde concepție postări informaționale / educaționale / promoționale și perioadele potrivite de publicare. O să fi mereu informat despre ce se postează, când și unde.

Promovarea plătită

Campaniile plătite și expertiza este esențială pentru brandurile care doresc să rezoneze cu orice audiență la scară mare. Ne concentrpm pe crearea conexiunilor și încurajarea conversațiilor reale, care duc la rezultate în afacere. Succesul fiecărei campanii este asigurat de angajament, testare și învătare aplicată.
Benefiezi și de A/B testing la campanii pentru a știi exact care sunt mai profitabile și unde trebuie să plusezi.

mobile-social-media

Te poți concentra pe gestionarea firmei, iar noi ne vom ocupa de toate activitățile necesare pentru a-ți face cunoscută afacerea pe canalele de social media (set-up, optimizare și gestionare conturi de Facebook, Instagram, Twitter, Google+ , plus alte canale).

Start typing and press Enter to search